Saturday, November 14, 2009

inimesed.

mõned inimesed inspireerivad mind kuidagi eriti. mõnikord täitsa lambist. ja nad ise üldjuhul ei teagi, et nad päris erilised on.
mõnda ei tunnegi üldse mitte lähedalt, aga siiski. midagi neis ütleb mulle midagi. igaüks midagi väga erinevat.
nad lükkavad minus midagi käima.
ma ei tea, kas me neile kunagi seda öelnud olen.
aga äkki peaks.

täna on nõnda, et..

Mari Vahermägi inspireerib mind.
Risto Tamm inspireerib mind.
Daniel Viinalass inspireerib mind.
Anna Kivisild inspireerib mind.
Valdur Rosenvald inspireerib mind.
Ergo Maruste inspireerib mind.
Katariina Allikas inspireerib mind.
Janek Puussepp inspireerib mind.
Miguel Zayas inspireerib mind.
Mihkel Madalvee inspireerib mind.
Ene Oltre inspireerib mind.
Märt Saar inspireerib mind.
Roberta Laas inspireerib mind.
Meego Remmel inspireerib mind.
Patty Donalds inspireerib mind.
Marcus Turovski inspireerib mind.
Maarit Maido inspireerib mind.
Karl Johannes Allikas inspireerib mind.
mu ema inspireerib mind.

pärleid on tegelikult nii palju veel.
ja ma kuidagi ei oska kommenteerida, miks see nimekiri täna just selline tuli.
aga miskipärast tuli.
ise üllatusin ka.

Jeesus inspireerib mind.

1 comment:

risto said...

Olen kummargil ja tänulik, et saan olla armulise emanda inspiraator: I'll be back! (Ma oleb selg!)